Lønsikring

By : admin |juli 01, 2015 |A-kasse, Blog |0 Comment

Noget af det værste mange dansker kan forstille sig er at miste sit job og blive arbejdsløs. Grunden til at mange er bange for at miste deres job er at de mister den faste månedlig indkomst. Denne indkomst spiller en stor rolle i personen eller familiens økonomi og at tabe den kan ødelægge alt hvad man har arbejdet for i så mange år. Mange kan blive tvunget til at sælge deres bil og andre værdier i hjemmet for at kunne betale for lån, forsørgelse til en selv og familien. Der er heldigvis en række måder man kan slippe uden om problemet med at kæmpe med en stram økonomi. En af løsningerne er at tegne en lønsikring med sin a-kasse eller fagforening, som sikre en at man kan få op til 90% af sin forhenværende løn, efter man mister sit job.

Her hos fagforeninger.nu kan vi anbefale at man tager en lønsikring hvis du tjener mere en 20.000 kr. og har en del faste udgifter, som f.eks. på hus, bil og lån.

De fleste a-kasser tilbyder lønsikring. Dem der tilbyder en lønsikring har dog bestemte krav som at man skal have a-kasse hos dem for at kunne få en lønsikring. Nogle kræver at man har fagforening og a-kasse for at kunne få lønsikring.

Nedenunder kan du finde en liste over alle fagforeninger og a-kasser der tilbyder lønsikring.

Virksomhed Kunde- tilfredshed Lønsikring Erstatning af løn Maksimal udbetaling Kvlifikations periode Åben for

Høj 80% 21.000 kr/md 16 timer om ugen Alle Tilmeld dig

Høj 80% 30.000 kr/md 6 måneder Alle Tilmeld dig

Høj 90% 35.000 kr/md Alle Tilmeld dig

Høj 80% 32.000 kr/md 18 måneder Alle Tilmeld dig

Høj 85% 40.000 kr/md 9 måneder Alle Tilmeld dig

Høj 80% 30.000 kr/md 12 måneder Begrænset* Tilmeld dig

Høj 90% 40.000 kr/md Alle Tilmeld dig

Høj 85% 32.000 kr/md Alle Tilmeld dig

Lederne
Høj 90% 40.000 kr/md 6 måneder Alle Tilmeld dig

*Kvalifikations perioden er for hvor lang tid du mindst skal have arbejdet for at kunne få lønsikring.

Comments are closed.